ONS
BEDRIJF

We zijn er trots op dat we de afgelopen 19 jaar onze labels aan meer dan 130 landen over de hele wereld hebben verkocht. Door de jaren heen hebben onze gepersonaliseerde labels ervoor gezorgd dat artikelen niet verloren gingen in scholen, huizen, verzorgingshuizen en meer.

Het bedrijf werd in maart 2004 opgericht door Lars B. Andersen uit de behoefte om zijn eigen kinderkleding te labelen. Sindsdien is het zijn doel om de beste labels ter wereld te creëren. Vanaf dit bescheiden begin heeft deze focus op kwaliteit ervoor gezorgd dat we een wereldwijde aanwezigheid hebben ontwikkeld. We zijn nu de eerste keuze voor labels in meerdere Europese landen. Ondanks dit succes willen wij onze producten blijven ontwikkelen en verbeteren.

ONZE FILOSOFIE

We hebben onze producten ontworpen met twee principes in gedachten: eenvoud en een lange levensduur. Wij zijn van mening dat onze producten gemakkelijk aan te brengen en snel in gebruik moeten zijn (in tegenstelling tot ingenaaide labels). Wij zijn ook van mening dat een label langer mee moet gaan dan het item dat het helpt te identificeren.

We behandelen mensen zoals we zelf behandeld willen worden en we leveren altijd een snelle, geïnformeerde en toegewijde klantenservice. Dit blijkt uit de vele onderscheidingen die wij hebben ontvangen voor onze eersteklas service. Wij proberen altijd prioriteit te geven aan de behoeften en zorgen van onze klanten

Onze labels helpen een grote impact te maken op duurzaamheid. Jaarlijks gaan 1,4 miljoen schooluniformen en schoolspullen verloren, waardoor ca. 354 ton afval op stortplaatsen terechtkomt. Uit ons onderzoek blijkt dat gelabelde artikelen een 50% hogere kans hebben om gevonden en geretourneerd te worden, wat resulteert in minder afval.

130+

LANDEN

19

JAAR OUD

20+

PRIJZEN GEWONNEN

  • Onze wasgarantie van 10 jaar is ongeëvenaard op de naamlabel markt.
  • We zijn onafhankelijk getest om de beste labels van Europa te hebben.
  • Onze klanttevredenheidsscore van bijna 100% is ook ongeëvenaard onder labelbedrijven.
  • Onze kleursticker-naamlabels blijven beter op kleding zitten dan alle andere labels die we kennen.
  • Wij gebruiken geen dierlijke producten in onze labels.

ONZE OPRICHTER

Lars groeide op in Noorwegen, studeerde economie aan een Franse universiteit en voltooide een drietalige MBA in Parijs-Oxford-Berlijn. Vervolgens verhuisde hij naar Londen om te werken in de financiële sector, voornamelijk op het gebied van technologiefusies en -overnames en verzekeringen. In 2004 richtte Lars My Nametags op vanuit de behoefte om zijn eigen kinderkleding te labelen. Sindsdien is het zijn doel om de beste labels ter wereld te creëren.

Kom meer te weten

VERMELD IN DE PERS